Strona Główna  |  Materiały do pobrania |  Mapa strony |  Kontakt

Szkolenia

Szkolenie to zaplanowany proces zmieniania postawy, wiedzy lub umiejętności poprzez uczenie się i osiąganie właściwych efektów w zakresie jednego lub kilku zadań. Jego celem jest rozwijanie umiejętności pracowników.

Różnego rodzaju szkolenia stają się coraz bardziej popularną formą nabywania wiedzy, nowych umiejętności i kształtowania postaw. Zauważalne są też zmiany postaw wobec szkoleń. Rozwój, uczenie się – nie są jednorazowe. Stają się procesem, który częstokroć trwa przez całe życie, a z pewnością nie ogranicza się jedynie do okresu młodzieńczego.

Istotnym elementem szkoleń prowadzonych przeze mnie jest aktywizacja uczestników. Mają wynieść ze szkolenia nie tylko wiedzę, ale także i umiejętności. Nie dałoby się uzyskać tego efektu bez dużej ilości ćwiczeń i warsztatów. Dlatego wiedza jest podana w sposób, do którego uczestnicy zawsze mogą powrócić – czy to poprzez materiały szkoleniowe, czy też dzięki możliwości ponowienia kontaktu z prowadzącym. Uczestnicy mogą kontaktować się bezpośrednio z prowadzącym szkolenie także i po jego zakończeniu. Takie podejście pozwala dać gwarancję, że efekty szkolenia będą naprawdę długoterminowe.

Firmowe szkolenie od zera

MARKETER +

„Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, oznacza to, że nastąpił kryzys”, mawiał Ryszard Kapuściński. KRYZYS. Słowo w ostatnich kilkunastu miesiącach odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki. Finansowy, polityczny, ekonomiczny, mieszkaniowy, światopoglądowy. Najbardziej dotkliwy jest ten, który dotyczy nas bezpośrednio. Kiełbasa zamiast szynki. Pożyczona płyta DVD zamiast wyjścia do kina. Zmniejszają się przychody biur podróży, cięte są wydatki w przedsiębiorstwach. Wszędzie są cięcia kosztów. Generalny brak pieniędzy...

Część I
Część II
Część III
Część IV
Część V
SZKOLENIE: "Profesjonalny biuletyn firmowy"

termin i lokalizacja do ustalenia

Biuletyn firmowy jest jedną z najbardziej skutecznych form komunikowania się. Dobre i precyzyjne zdefiniowanie grupy odbiorców jest tutaj kluczem do sukcesu. Aby dobrze wykorzystać to niezwykle skuteczne narzędzie, jakim jest biuletyn firmowy, niezbędne jest poznanie profesjonalnych, dziennikarskich reguł, rządzących światem wydawniczym.

Pobierz PDF